ساعدونا للوصول لــ100 مــتــابعــــ

السبت، 21 مايو 2011

حاجه تقرف Something in a great shit

 حاجه مقرفه   
 Something in a great shit
 Each site stardoll is located a little and write this

هناك 8 تعليقات:

  1. ايوا والله انا من الصبح على كدة مش عارفة فية اية اكيد بيغيرو الجناح زى مهما قايلين انهم حيعدلو الجناح يلا حنشوف

    ردحذف
  2. وانا كماااااااااااان عمال يعمل كده اقوم قافلة الصفحة ربع ساعة وارجع افتحها تانى

    ردحذف
  3. نعمل ايه بقي في ستاردول ديه

    ردحذف
  4. فعلا يا ايمي ستاردول كدة بقت رخمة اووي شكلهم كدة كأنهم بيقولولنا يلا بقا مش عايزينكم تلعبوا اللعبة دية تاني اووووووف

    ردحذف
  5. لأ يا منـة هما ميقصدوش كده اصلاً
    لأن دول فى مصلحتهمـــــ اننا مشتركين فى الموقـع

    ردحذف
  6. ممكن يا ايمي تصاحبيني في ستاردول انا ارسلتلك طلب صداقة بس باين انت رفضتي

    ردحذف
  7. لا يا قمر انا مقبلتش ومرفضتش
    لأن انا عندى 186طلب صداقة
    فأنا مش هعرف أطلعك منهم
    فأنا بعتلك طلب الصداقة
    اوك
    ^_________^

    ردحذف
  8. على فكرة الحكاية دى مقرفة اوى كل تقريبا ما ادوس على حاجة تجيلى وتتقفل الدردشة عندى و الخطوة حتى مش عارفة اعملها خالص امتى يشيلوها

    ردحذف