ساعدونا للوصول لــ100 مــتــابعــــ

الخميس، 9 يونيو 2011

لييييه

                                                          لييييييه
                              
                   ليه لما انا مثلا بكتب موضوع فى المدونة و لا نور
                              و باجى اليوم التانى مش بلاقى حتى تعليق واحد
                               مكتوب عليه احنا بنتعب فى الصور اللى بنجبها
                                      ممكن اه ساعات مش بنطلعها كويس اوى 
                                                بس برضوا بنتعب فى الصور  
                                                                       ثانيا :
                           من يوم ما بقيت كاتبة وده من قريب جدا
                           بكتب رسالة مثلا انا و نور و محدش كتب 
                             ولا موضوع من يومها لا cute_baby_2000     
                      ولا صاحبة المدونة انا مش بقول انهم مهملين ولا حاجة
                انا بس ممكن تحصل عندنا مشكلة الله اعلم ممكن ايه اللى يحصل   
                               فلازم كل الكاتبات تكتب باستمرار و انا كمان بشوف  
                         الحاجات المهمة اللى ممكن اكتبها انتو شايفنى مش عندى حق؟                           
                                                                                

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق