ساعدونا للوصول لــ100 مــتــابعــــ

الاثنين، 13 يونيو 2011

مطلوب التبليغ

مطلوب التبليغ عن
مطلوب التبليغ عن بنت اسمها
haideeceleb
البنت دى سرقت حسابات ناس كتير
و انا و كل الكاتبات
عارفين البنت دى
و انها سرقت حسابات ناس كتير
و بتيجى ساعات فى حسابات ناس تانية متخفية
و تعمل معاكى الحوار دة
هايدى:هاى
انت:هاى
هايدى:ممكن اطلب منك طلب يا حبيبتى
انت:اه طبعا اتفضلى
هايدى:ممكن تدينى الباسورد بتاعك
و اديكى بتاعى
انت:و انا اضمن منين انك تدينى بتاعك
هايدى:خلاص هاديكى بتاعى الاول
انت:و انا اضمن منين ان بتاعك ميطلعش صح؟
هايدى:اعمل ايه علشان اثبتلك؟
انت:انت ادينى الباسورد بتاعك و هاقفل صفحتى
و افتح صفحتك علشان اتاكدو لو طلع 
صح هاديلك بتاعى
هايدى:ماشى
و بعيد عن الحوارطبعا هتديلك الباسورد وتروحى
 تفتحى صفحتها علشان تتاكدى هتلاقيه صح
هتفتحى صفحتك تانى و تقولى لها
انت:طيب انا لسة مش ضامنة احلفى
هايدى: طب و الله مهعملك حاجة فى حسابك
وتديها الباسورد بتاعك
هتروح تفتح صفحتك و تغيره من الاعدادت
و المصيبة انها بتغير كمان البريد الالكترونى كمان
و ممكن تتضحك عليكى فالحوار و تقولك
انا بابا عنده محل  موبايلات و هيشحنلك
و يممدلك العضوية
و يديكى 10000ستاردولارز
اصلها بتعمل معظم الحركات دى فالسوبر 
و ساعات العاديين
و انا و الله اعرف واحدة اتسرق حسابها
و كانت صديقتى و كانت سوبر
بعد مخلصتلها العضوية مكفهاش دة
دى راحت حطت كل اللبس و العفش بتاعها
فى اعادة التدوير 
و بعدين رجعتلها الحساب و لا كانها عملت
3 عضويات سوبر
فارجوكم يا بنات خلو بالكم من البنت دى
و اى حد يكلمكو بنفس الحوار
و ارجوكم بلغو عنها
لانها سرقت ناس كتير و عايزيين ناخد طارهم

بالزمة دة جناح
المهم ارجوكم بلغو عنها
وساعات تخترع قصص و تقولك انا مذلولة
مش هقدرارجعلك العضوية
و بتتقمص شخصيات ناس تانية 
و تيجى تانى يوم تقولك انا سارة بس بحب هايدى
و مرة سيليسيا ربنا يحفظنا اللى عايز يشوفها من هنا
مع تحياتى noor98celeb

هناك تعليقان (2):

  1. اة اووووك شكرا انا كان نفسي اعرف اسمها في ستاردول ماهي دية اللي انا جبت منها حساب ملك

    ردحذف
  2. شكرا انتى لحقتينا من الضياع شكرا خالص

    ردحذف