ساعدونا للوصول لــ100 مــتــابعــــ

الأحد، 12 يونيو 2011

شكرا

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة:
اولا: ازيكم يا بنات عاملين اية ؟؟؟؟ وحشني اوي !!!! معلش غيابي طول علي المدونة بس الاول نسخة الويندوز وقعت عملناها لقيناها من غير نت فعملنا واحدة تانية بعديها النت مشتغلش حتي امبارح مقعدش غير 10دقائق وكمان قعدهم عند الجيران فأنا متأسفة
ثانيا : ان الكاتبة ملك مكتبتش غير كام موضوع وبعديها مكتبتش وقالت علي روضا مش بتكتب طب افردي يعني انها كانت لا قدر اللة مريضة لية بتعملي الذنب عليها ؟؟؟؟؟
بس لي العموم عادي
ثالثا واللي حارق دمي : ان الكاتبات بيسجلوا حضراتهم في المدونة وبعديها ولا يدخلوا فيها حتي يشوفوها طب لية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حرام عليكوا يا جماعة دة احنا بنطفح السم علشان انتوا تشوفوا لية بتعملواا كدة ؟؟؟؟؟؟؟
انا مش عارفة بصراحة لية كتبت علي العضوات لآن هما مش هيشوفة اللي انا كتباة..
سلالالالالالالالالالالالالالام..............

هناك تعليق واحد:

  1. اولا يا منة اللى انتى بتقولى انى انا كنت بقول على روضا انها مش بتكتب خلاص خلصنا الموضوع ده و خلاص و ثانيا مكانش غير يوم مكتبتش و عشان مش بلاقى حاجات جديدة و الدمى و كده نور هىى بتكتب عليها و مش بحق عشان ساعات هى بتعد قبلى على الكمبيوتر ثالثا انتى بتقولى انى غايظاكى لان انا مكتبتش غير كام موضوع لانى لما سبت يوم من غير ما اكتب اليوم اللى بعده كنت نايمة متأخر و كان عندى معاد انى هاروح معاد مهم فصحيت بدرى يعنى منمتش غير 3 ساعات
    و كمان جيت ملحقتش اكتب حاجة مكانتش فى حاجة جديدة و بعدها نمت عشان كنت تعبانة و مكانش فى وقت اعد على الكمبيوتر فانتى زى ما بتقدرى ظروفك قدرى كمان ظروف الناس و قبل ما تقولى الكلام ده تتأكدى اذا كان كلامك صح ولا لآ اخر حاجة انا لما قلت فى رسالة ان روضا مش بتكتب ولا كيوت بيبى 2000 قلت اكيد لهم عذرهم ولازم تقري كويس قبل ما تتكلمى و ((حب لاخيك ما تحب لنفسك )) زى ما تحبى الناس تحس بظروفك حسي انتى كمان بظروفهم

    ردحذف