ساعدونا للوصول لــ100 مــتــابعــــ

الخميس، 9 يونيو 2011

ردا علي صديقتنا ملوكه

تفتكري انا وحده في 3 ثانوي وامتحاناتي بعد بكره هعد اكتب انا مش بعد علي اللعبه والمدونه غير 10دقايق والعموم ياستي متزعليش لما اخد الاجازه هريحكوا علي الاخر وتلقوني معاكوا بستمرار مع اني فيا لاجازه هشتغل بس هبقي معاكوا حتي لو اتريت اجيب لاب توب بالتقسيط واكيد منه قالتلوكوا ظروفي وعلي العموم انا اسفه رغم اني همتحن بعد بكره هدخل واكتب مواضيع اما بقي بالنسبه للتعليقات فا انا زعلانه احنا  بقينا 49 عضوه ومحدش بيكتب تعليق واحد غانا معنديش كلام اقوله مفيش غير سلام عليكم

هناك 3 تعليقات:

  1. حببتى انا عارفة بس انا الصراحة كنت متضايقة من cute_baby_2000 لانها بتكتب فى مدونة ستار دول المصرية و مش بتكتب هنا و ربنا يعينك فى الامتحانات بتاعتك انا عارفة انها اكيد هاتكون صعبة جدا جدا بس ابقى ادعى ربنا قبل الامتحان علطول واقري اية الكرسى

    ردحذف
  2. ان شاء الله اما بالنسبه لكيوت بابي عزراها عندي معلش استحملوا يابنتا

    ردحذف